منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای خرید

آشنایی با محصولات رد وان

ژل واکس مو  ردوان
امروزه حالت دهنده های متعددی در بازار وجود دارند اما ماندگاری و کیفیت یک حالت دهنده تعیین می کند که مناسب است و یا خیر؛ ژل واکس مو نارنجی ردوان از آن دست حالت دهنده های پرطرفدار می باشد که انتخاب بسیاری از جوانان می باشد.
این واکس مو دارای ماندگاری بسیار خوبی روی موها می باشد و از آن می توانید حتی برای ورزش های پرتحرک نیز استفاده نمایید بدون آنکه نگران تغییر در حالت موهای خود باشید.
شاید شما هم شنیده باشید که استفاده از ژل و حالت دهنده های مو باعث ریزش مو می گردند، خوب است بدانید در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات تقویت کننده استفاده شده است که مانع از ریزش موها می گردد حتی در صورت استفاده طولانی مدت!!!
این محصول سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی می باشد که از موها در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد و سفیدی زودرس موها محافظت می کند.
این محصول فاقد پارابن، سولفات، آمونیاک و هر گونه ترکیب آسیب رسان دیگری می باشد، استفاده از آن باعث بروز حساسیت و التهاب نمی گردد و برای انواع مو مناسب می باشد.

ویژگی ها
حاوی روغن کرچک
امکان بازیابی مجدد موها
دارای خاصیت حالت دهندگی بالا
محافظت از ساقه مو
عدم ریزش مو در استفاده طولانی مدت
حاوی ویتامین
ایجاد یک جلوه طبیعی روی موها
بدون پارابن،سولفات، آمونیاک و مواد آسیب رسان مو

ترکیبات موثر
روغن کرچک: این روغن آبرسان بسیار خوبی برای موها بوده و به درخشان و براق شدن موها کمک می نماید، همچنین حاوی ترکیبات تقویت کننده بوده و نقش موثری در کاهش ریزش مو دارد.

روش استفاده از ژل واکس مو نارنجی ردوان
میزان مناسبی از واکس مو را به موهای خود زده و با استفاده از یک شانه و یا انگشتان دست آن ها را حالت دهید.
برای مشاهده نتیجه بهتر می توانید قبل از استفاده از این محصول موهای خود را با یک شامپو مناسب شستشو داده و خشک نمایید و سپس از این محصول استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *